Transport Drogowy

Reklamacje w systemie viaTOLL

W celu złożenia reklamacji lub zapytania, użytkownicy systemu viaTOLL mogą skorzystać z jednej z poniższych form kontaktu:

  • Formularz "Zgłoszenie Problemu" dostępny w Panelu Obsługi Klienta (po zalogowaniu na stronie www.viatoll.pl)
  • Wiadomość e-mail, przesłana na adres info@viatoll.pl
  • Zgłoszenie telefoniczne poprzez kontakt z Telefonicznym Centrum Obsługi Klienta (TCOK udziela informacji w języku polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim):
    • 800 101 101 (numer bezpłatny dla telefonów stacjonarnych w Polsce)
    • + 48 22 521 10 10 (dla telefonów komórkowych i dzwoniących z zagranicy, koszt połączenia zgodnie ze stawką operatora)
  • Zgłoszenie przesłane faxem pod numer: +48 22 521 10 11
  • Zgłoszenie przesłane na adres: Skrytka pocztowa 528, Poznań 9, 60-967 Poznań
  • Zgłoszenie osobiste, którego można dokonać w Punkcie Obsługi Klienta lub Punkcie Dystrybucji.

Formularz reklamacyjny i pełny opis procedur reklamacyjnych znajduje się na stronie viatoll.pl w zakładce Kontakt.

Odwołania od kar administracyjnych nakładanych przez Inspekcję Transportu Drogowego należy składać do Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego.