W celu złożenia reklamacji lub zapytania, użytkownicy systemu viaTOLL mogą skorzystać z jednej z poniższych form kontaktu:
- Formularz "Zgłoszenie Problemu" dostępny w Panelu Obsługi Klienta (po zalogowaniu na stronie www.viatoll.pl)
- Wiadomość e-mail, przesłana na adres info@viatoll.pl
-
Zgłoszenie telefoniczne poprzez kontakt z Telefonicznym Centrum Obsługi Klienta (TCOK udziela informacji w języku polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim):
- 800 101 101 (numer bezpłatny dla telefonów stacjonarnych w Polsce)
- + 48 22 521 10 10 (dla telefonów komórkowych i dzwoniących z zagranicy, koszt połączenia zgodnie ze stawką operatora)
- Zgłoszenie przesłane faxem pod numer: +48 22 521 10 11
- Zgłoszenie przesłane na adres: Skrytka pocztowa 528, Poznań 9, 60-967 Poznań
- Zgłoszenie osobiste, którego można dokonać w Punkcie Obsługi Klienta lub Punkcie Dystrybucji.
Formularz reklamacyjny i pełny opis procedur reklamacyjnych znajduje się na stronie viatoll.pl w zakładce Kontakt.
Odwołania od kar administracyjnych nakładanych przez Inspekcję Transportu Drogowego należy składać do Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego.