E-myto obowiązuje też na S19, na odcinku Stobierna – węzeł Rzeszów-Wschód (ok. 6,9 km). System opłat wprowadzono również na obwodnicy Jarosławia na drodze krajowej nr 4 (odcinek Tywonia – Tuczempy o długości ok. 11,3 km), na drodze krajowej nr 79 na odcinki Jaworzno – węzeł Modlniczka (ok. 37,8 km), oraz na drodze krajowej nr 7 na odcinku węzeł Modlniczka – węzeł Balice I i na obwodnicy Elbląga, od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1104N do węzła Raczki (ok. 3,7 km) i od węzła Raczki do węzła Elbląg-Wschód (ok. 3,8 km).
Poprzednie rozszerzenie systemu nastąpiło 12 stycznia br., gdy dołączono do niego odcinki autostrady A1 oraz dróg ekspresowych S1 i S8. Rozszerzenie objęło wówczas 139,2 km dróg. Docelowo w 2018 r. ogólnopolski system elektronicznego poboru opłat Viatoll obejmie ok. 7 tys. kilometrów autostrad, dróg ekspresowych i dróg krajowych. Wpływy z systemu trafiają do Krajowego Funduszu Drogowego. Na koniec lutego 2013 r. na koncie Krajowego Funduszu drogowego zaksięgowano 1 mld 475 mln zł wpływów z systemu poboru opłat. System elektrycznego poboru opłat Viatoll działa od 3 lipca 2011 r. - w początkowej fazie obejmował ok. 1565 km dróg krajowych, ekspresowych i autostrad zarządzanych przez GDDKiA, a 1 lipca 2012 system rozszerzono o kolejnych 325 km dróg. Opłaty pobierane są od pojazdów o dopuszczalnej masie powyżej 3,5 t oraz od autobusów niezależnie od ich wagi.