Siedemnastoipółcalowe opony Conti Hybrid LS3 na oś kierowaną i Conti Hybrid LD3 na oś napędzaną można stosować w mniejszych pojazdach ciężarowych, o dopuszczalnej masie całkowitej 12 ton. Zostaną onewprowadzone na rynek polski na początku drugiej połowy 2014 roku.
Kolejnym interesującym produktem na stoisku 5D70, zajmowanym przez firmę Continental na targach CV Show w Birmingham, będzie zaprezentowana na początku bieżącego roku rodzina opon Conti EcoPlus, zaprojektowana pod kątem eksploatacji głównie na drogach ekspresowych i autostradach. Dzięki oporom toczenia obniżonym nawet o 26 procent w porównaniu z udanymi wcześniejszymi seriami, Conti EcoPlus ma pozwolić zaoszczędzić nawet do 1.9 litra paliwa na 100 kilometrów.
Nowe nazewnictwo
Wraz z trzecią generacją opon do pojazdów ciężarowych i autobusów, Continental wprowadza także nowe nazewnictwo. Obejmuje ono nazwę odpowiadającą gamie opon - a więc Conti EcoPlus i Conti Hybrid dla opon do pojazdów ciężarowych oraz Conti Coach, Conti CityPlus i Conti Urban dla opon autobusowych. Następny człon to litera H lub L wskazująca na przeznaczenie do ciężkich lub lekkich pojazdów użytkowych. Kolejna litera to identyfikator osi: S dla osi kierowanej, D dla osi napędzanej, T dla opon do przyczep i naczep lub A dla opon, które mogą być montowane na dowolnej osi. Ostatni człon to cyfra 3, oznaczająca trzecią generację opon.
Technika Oponiarskie nowości Continental na targach CV Show w Birmingham
|
Link do źródła: |